İş

Palworld’ün Geliştirme Aşamasında Karşılaştığı Çeşitli Zorlukları Öğrendiğinizde Biraz Şaşırabilirsiniz

Palworld çıktığı günden bu yana 6 milyondan fazla kopya satmayı başardı. 1,8 milyon eşzamanlı oyuncuyla Rekor kırmak gibiydi. Oynanışı, hikayesi ve karakterleriyle birçok tartışmayı ateşleyen oyunun en az kendisi kadar ilgi çekici bir hikayesi var.

Lafı fazla uzatmadan hızlıca hikayeye geçelim çünkü okurken Çok şaşıracaksınız.

Pocket Pair oyun şirketinin CEO’su Takuro Mizobe, 2014 yılında bir kripto borsası kurmadan önce JPMorgan Securities’te çalışıyordu.

Kriptoda bir miktar para kazandıktan sonra bağımsız bir oyun işi kurmak isteyen Mizobe, kazandığı parayla Nisan 2015’te işine başladı. cep çiftişirketini kurdu.

Palword’ü geliştirmek istiyordu ama sadece 4 çalışan ve 10.000$ Oradaydı. Çalışan dediğimiz kişilere bakmayın, çoğu oyun geliştirme tecrübesi olmayan kişilerdi.

Buna rağmen stüdyo oyunu geliştirmeye devam ediyor. devam etmek istedim Ve oyunun bu kadar patlayacağını hiç düşünmemişti. Pocketpair’in kurucusu Mizobe, ilk aşamalarında canavar modeli yaratmak Tam 1 ay sürdü. Mizobe bunlardan 100 adet yapmak istedi ancak projeye bütçe oluşturmak mümkün olmadı.

Palworld’ün gelişimi zorluklarla doluydu.

Ekip üyeleri, Pal karakterlerinin animasyonlarını oluşturmaya yardımcı olacak ekipmanlar kullandı. nasıl inşa edileceği gibi Temel becerileri bilmiyordu. Mizobe, belge yönetimi gibi diğer iş süreçlerini yönetir “karmaşıklık”Olarak tanımladı.

Alacağı zaman göz önüne alındığında, takımda nadir bulunan bir buluş. deneyimli bir oyun geliştiricisi Projeyle ilgilendiğini ancak yalnızca Unreal Engine’de nasıl çalışılacağını bildiğini belirtti. İşte tam da bu nedenle ekip Unity’den Unreal Engine’eonu taşımaya karar verdi ve oyunu neredeyse sıfırdan oluşturdu.

Ekibin sürüm kontrolü bile yoktu. Ekip dosyaları bir araya getirir “USB yığınına” Bunları kaydetti ve işi bittiğinde ana yapıyla birleştirdi. Yani gördüğünüz gibi şirket aslında bu kadar. amatörce çalışıyordugeliştirme sürecinde hala vazgeçmediler.

Silahları Pals’ın eline teslim etme fikrinin çıkış noktası ise oldukça farklı…

Oyunun işe yarayacağına dair pek inançları yoktu ama belki işe yarayacağını düşündüler. Amerikan oyuncu tabanıPals’ı oyuna çekmek için ellerine silahlar eklemeye karar verdiler.

Çünkü Mizobe ile karşılaştırıldığında küresel başarıya ulaşmak için Amerikalıları da işin içine katmak zorundaydı. Silahların Amerikalıların en sevdiği şey olmadığını herkesin bildiğini düşünüyoruz.

Mizobe bile Amerikalılar bir şeyleri vurmayı seviyorlar.”  olarak açıkladı. Gülelim mi kızalım mı bilemedik ama kesinlikle doğruluk payı vardı.

Ayrıca geçmişte “Başlangıçta devasa bir yer altı dünyasına sahip olmayı ve uzayda yaşayabilmeyi düşündük ama Şimdilik bunlardan vazgeçmeyinKararı verdik.” söz konusu. Kim bilir belki ileride görürüz.

Bu memeyi bırakmadan gidemezdim. Çünkü Palworld’ü anlatan en güzel görsellerden biri. 🙂

Palworld’ü deneme şansınız oldu mu? Deneyimlerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın.

Kaynaklar: Poligon, Eski Oyun

Bu oyunun kaydını ve incelemesini daha önce paylaşmıştık. Detaylı olarak okumak isterseniz aşağıdan ulaşabilirsiniz:

Oyunlar ile ilgili içeriklerimize bakmak isterseniz sizinle şu şekilde iletişime geçebiliriz:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu